Engelengeduld en serene onderwerping zijn noodzakelijke deugden voor wie het waard is om Briqueville live aan het werk te zien. De donkere doomband, die in De Casino eerder te zien was als support voor Amen Ra, laat immers geen spaander heel van wat als gangbaar in rockmiddens wordt omschreven. Roetzwarte composities, als donkere, mysterieuze akten gepresenteerd, beklijven als ware het een occulte hoogmis. Anonimiteit wordt hoog in het vaandel gedragen, want duistere heksenkappen verhullen de muzikanten om elke vorm van persoonlijke verafgoding te vermijden. Briqueville presenteert in De Casino haar twee album, toepasselijke genaamd ‘II’. Ootmoed is dus aan de orde, net zoals dit het geval is voor de minimalistische, experimentele, bijna meditatieve en louterende perspectieven die het sjamanistische droneproject Ashtoreth biedt. De one-man-band verkent onbekende geluiden, meandert door vernieuwende sonische landschappen vol ambient en noise en leidt zijn aanhoorders telkens weer naar een mentale catharsis.